onsdag 29 januari 2014

Sitter och rullar tummarna.....

.......å väntar på nästa månads Tula Pink-block.... skojar bara!
Jag har roat mig med att skriva en ny UFO-lista.... hmmm... det var inte så kul precis!
29 påbörjade, en del klara toppar, är jag riktigt klok eller...?
Med handen på hjärtat så är jag inte helt säker på att alla dessa UFO:n någonsin kommer att bli klara.
Ett tag bestämde jag mig för att sticka emellan med ett UFO så fort något blev klart och det fungerade ju ett tag, sen slirade jag in på något annat igen.
Några gånger har jag bara tagit med mig tråkiga påbörjade surdegar till Västlapparnas träffar och vad händer då, jo då är det mycket roligare att kolla in vad alla andra har för sig!
2014 - nytt år - jag får nog skärpa till mig!

Här är skräphögen efter de block som jag redan har sytt från Tula Pink boken.
Det är förvånansvärt lätt att skära lite fel och då hamnar tygbiten här, jag tror att den kommer till användning senare.... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar